Pengintai2 Tegar!

MasaItuEmas!

14 October 2008

Hari ini dalam sejarah...

Hari ini merupakan hari pertama bagi aku menggubah sebuah blog yg x sebrapa neh.
Hari ini br la aku tahu mggunakan aplikasi yg ada dlm blog ini dan dibantu oleh si boxer yg kebetulan ada skali kat dlm lab sr neh...
Hari ini aku br edit gmbr yg aku ada dlm pendrive neh.
Hari ini aku masih lg tercari2 ape bhn yg nak dikongsi dgn kalian semua...
Hari ini juga aku bersyukur dan berasa bertuah krn masih lg bernyawa dan sihat. alhamdulillah....
Hari ini dlm sejarah aku dan blog akuKini.
Wassalam...

5 comments:

aishahadnan said...

SALAM KEPADA SEMUA AHLI PERLU, ALUMNI DAN SEMUA YANG DIHORMATI,
PERSATUAN PEMBIMBING REKREASI LUAR UITM AKAN MENGADAKAN KURSUS FIRST AID DAN C.P.R KEMUNGKINAN
PADA: 25 OKTOBER 2008 ATAU SELEPAS FINAL EXAM.
BAYARAN: RM60 SEORANG.
TEMPAT: FAKULTI SAINS SUKAN DAN REKREASI.
KEPADA SESIAPA YANG BERMINAT SILA HUBUNGI:

ECAH : 017 248 4513
SOFWAN: 0176749900
SELEWAT2NYA: 19 OKTOBER 2008 / A.S.A.P

TQ..

aishahadnan said...

salam..
wah dah ade blog dah budak sombong ni...
hehehe =)

hijau bumi Tuhan... said...

slmt berblog...
welcome to blogosphere...


salam perjalanan...

moya said...

salam.....bagus la tu, kalau dah ade blog senang sikit nak tau cerita.......jgn kosong plak sudah la........

PPT said...

Tahniah kepada Tuan 25 kupang.....
Moga-moga dengan blog ini manusia lebih memahami manusia...

Cheers...

King of Moped : Malaysian 135LC Community