Pengintai2 Tegar!

MasaItuEmas!

10 September 2009

Awat dok tepi jalan???



Begitulah kelihatan sebuah motosikal yg terpaksa dok ditepi jalan sementara menunggu bantuan tiba. Hari Selasa, merupakan hari pertama aku g kuliah pada minggu ini kerana ari Isninkan cuti...
Jadi aku dgn rasa semangatnya telah pergi kelas awal dr ari2 seblumnya, tapi dgn izin tuhan moto plak bwat hal.
Terpaksala aku call pensyarah yg mengajar tu ttg ape yg terjadi...



Untuk mengelakkan kelewatan ke kelas, aku memutuskan utk parking motor kat tmpt parking motokar! Pas kelas tu br la panggil pomen mai pi perbaik motor aku...
Harga tukar spoket 1 set rm58, sebab pggil depa mai msk dlm dia aku charge rm68! =p



Begitulah ranjau kehidupan sbgai seorang pelajar kena plak bulan puasa, sabar je la...
Cobaan..

8 comments:

hijau bumi Tuhan... said...

mcm power je moto lu bro...ambik moto lu, kejar aku tengoookkk, hehehe...


salam perjalanan...

PPT said...

Hang ingat lagi insiden tinggalkan motor hang kat SIRIM dulu... apa jadikan ....
Mungkin nasib baik hang tunggu kot masa tu...
Cobaann....

ajoy87NF said...

perjalanan....
boleh jalan dulu la...
guanyer motor tayar dua jer...

ppt...
KIsah yg lame usah dikenang...
Itu sumer cobaan...

Mohd Hazriq Abu Zarin said...

jgn merempit woi..bawa slow2 sudah..biar lambat asal selamat..jgn jadi mcm aku..

oRcHiD said...

mcm lain jer moto.. tukar moto ke??

Mohd Hazriq Abu Zarin said...

jom lawan meriam..tong vs buluh

Mohd Hazriq Abu Zarin said...

blaa la ajoi..blog taknak update..asyik "awat dok tepi jalan???" je..!!

Apize said...

blog ni dah kena 'block' ke..

King of Moped : Malaysian 135LC Community